zondag 22 maart 2009

Agility.

Sinds vorige week zijn Macy en ik gestopt met lessen gehoorzaamheid en zijn we overgestapt naar de agility klas. Intussen hebben we er twee lessen opzitten en wat ben ik TROTS op onze meid. Ze doet het beter dan ik ooit had durven hopen. De eerste les hebben we kennis gemaakt met de tunnel, de band om door te springen, een horde en de zaktunnel. Het enige wat ze een beetje eng vond was de zakslurf, maar met een beetje hulp en veel aanmoedigingen lukt het wel.
Vandaag was de tweede les en kwamen er nog enkele toestellen bij zoals de vertesprong en de wip. De wip vind ze superleuk, van de eerste keer spurtte ze erover. Ik zie onze Macy echt openbloeien en genieten. Haar staartje kwispelt van begin tot het einde van de les. Als we eventjes moeten wachten terwijl een andere hond het parcour aflegt, staat ze te trappelen van ongeduld tot het terug haar beurt is.
Ik kijk alweer uit naar de volgende les. Dit zal een speciale les worden, want de trainingen gaan voor een keertje door aan zee op het strand.
Ik hoop hiervan volgende week foto's te kunnen plaatsen.

Grtjes,
v-tje

Geen opmerkingen: